Announcement

Collapse
No announcement yet.

the biggest leach on all mafia games hyperion

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • the biggest leach on all mafia games hyperion

    This guy is the biggest leach i ever met. He took off from bh to be with his boyfriends righty and eck. Guys a loser and a kid . he begs s3xtoy for rounds . and will only build if he has back up im sure his knees hurt from last turbo guys a goof and a loser just another iu piece of shit

  • #2
    coming from a guy who can't spend and can't play for shit. How many paying jackpots you ever took? I think cum is still running down your chin from getting handed 2 wins from IU lmfao. Stick to the dope. Seems to be all you can do properly.

    Comment


    • #3
      2 wina from iu? Bitch i won my 2nd on my own im not u sucking righty and ecks cock

      Comment


      • #4
        iu let's anyone in willing to play lolz

        Comment


        • #5
          Originally posted by ShayneG View Post
          This guy is the biggest leach i ever met. He took off from bh to be with his boyfriends righty and eck. Guys a loser and a kid . he begs s3xtoy for rounds . and will only build if he has back up im sure his knees hurt from last turbo guys a goof and a loser just another iu piece of shit
          Funny considering where you are now. But maybe its just not IU anymore.. right?

          Comment


          • #6
            Yeah you have no room to talk, you self absorbed rank whore

            Comment


            • #7
              started 211 days ago?



              nice life

              Comment


              • #8
                Says the broke players of the games. Come hit me pussies. Oh wait u cant afford to im waiting

                Comment


                • #9
                  shame on you ShayneG

                  Comment


                  • #10
                    Lmfao so u have to buy to take people out? Comon.

                    Comment


                    • #11
                      Originally posted by ShayneG View Post
                      Says the broke players of the games. Come hit me pussies. Oh wait u cant afford to im waiting
                      You cant buy your way out of being a shitty person with no integrity Shayne. Which you have proven you are over and over. I was sitting on almost 20 trillion at last end of round, how much were you?

                      Comment


                      • #12
                        Im still waitin for u to hit me but of course nothing

                        Comment


                        • #13
                          free bump
                          for our ShanyeGay

                          The following errors occurred with your submission
                          The message you have entered is too short. Please lengthen your message to at least 10 characters.

                          Comment


                          • #14
                            TMK by far is the biggest..stop fooling yourselves

                            Comment


                            • #15
                              Why cuz you too skanky ta up spend him, sit tha fuck down Peter

                              Comment

                              Working...
                              X