Announcement

Collapse
No announcement yet.

IU and IC

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • IU and IC

    Standoff taking place between Cypriot and Anthony… JP up to 2443. IU calling in reinforcements.
    Fyfe, TMK, Sheikh all back as level 4s. Who else will they bring back to help in the war?

    That is all….

  • #2
    Im just happy its entertaining round finally

    Comment


    • #3
      let them keep it up no ones looting more cash for us

      Comment


      • #4
        Doubt it's cyp really so I'd say IU gets it in the end.

        Comment


        • #5
          yeah dont see cy spending ne more

          Comment


          • #6
            Yawn. Who comes up with this shit.

            Comment


            • #7
              JP at eor is going 10K guaranteed

              Comment


              • #8
                Cyp can spend much more then 10-15k just fyi lol

                23 is just doing what IC wants and spend hahahhaha

                Comment


                • #9
                  yeah? well sheikh can spend lot more than 10-15K so I would say that cyp is doing what IU wants him to do

                  Let's see who's father has more money!

                  Comment


                  • #10
                    Look at those subs in IU

                    Comment


                    • #11
                      who cares about subs in a stand off lmao
                      also IU will get banned anyway like every round

                      we will see at eor if 23 can drop 10k$

                      muhaa

                      https://www.themafiaboss.com/tools/f...37-IU-comeback
                      Last edited by CARDACI; 04-19-2017, 12:41 PM.

                      Comment


                      • #12
                        Fyfe being a supporter has me rolling and cry laughing that is definitely fucking funny shit

                        Comment


                        • #13
                          Originally posted by CARDACI View Post
                          who cares about subs in a stand off lmao
                          also IU will get banned anyway like every round

                          we will see at eor if 23 can drop 10k$

                          muhaa

                          https://www.themafiaboss.com/tools/f...37-IU-comeback
                          What a funny dude this babboo. Left UT to win his first jackpot within IU and plays smartass now. All you cunts gotta do is cry like you always do

                          Comment


                          • #14
                            I stopped reading at reinforcements>Fyfe LMFAOOO!

                            Comment


                            • #15
                              My round

                              The message you have entered is too short. Please lengthen your message to at least 10 characters.

                              Comment

                              Working...
                              X