Announcement

Collapse
No announcement yet.

murkki and wolf pack

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • murkki and wolf pack

    i thought wolf pack was coming back i guess it was a one time thing lol

  • #2
    They all got roofied and lost their way in life.

    Comment


    • #3
      Maximus I thought you were iu? Rank whore

      Comment


      • #4
        i have friends in iu yes its true does that make me a rank whore and ask anyone of them i never asked for a rank. lol im normally with the iu union or them so what good ppl actually but im chilling with nino for now see how things work out nothing wrong with that. hey juicy why hide your name in main for pussy
        Last edited by Maximus_Constanino; 11-04-2015, 04:08 AM. Reason: bc

        Comment


        • #5
          Enforcers ?iu ? Now? Lmao and u talk bout murkki

          Comment


          • #6
            Raaaank whore!!! Oh and a fucking douche bag. Your posts all suck fat dick

            Comment


            • #7
              Ur thread doesnt worth any longer whoriee

              Comment


              • #8
                Originally posted by PrincessFiona View Post
                Enforcers ?iu ? Now? Lmao and u talk bout murkki
                yes Enforcers then iu and now whats the deal is this a problem im hanging out with friends so what like like iu enforcers and im with nino right now they are all gd friends lol didnt think being with friends would be a problem??????????

                anyway back to the thread murkki said he was bring back wolf pack but stood only two rounds im just saying whast happened??? thats all

                Comment


                • #9
                  Yep u jump every time they dont rank u haha

                  Comment


                  • #10
                    lol nope i just have friends anf not all in same family dumb ass

                    Comment


                    • #11
                      Yep everyone who ranks you is "friend" for you )))

                      Comment


                      • #12
                        Nino doesn't like you either does cultivator. Raaaank whore.

                        Comment


                        • #13
                          No harm in trying to do something .

                          Comment


                          • #14
                            lol leave Murkki alone, the guy is cool. insted of him talk about Honda and Dinasty, the retard bothered me to interview his future family and 2 rounds later was in another family.

                            Comment


                            • #15
                              Just curious and not trying to "PICK" on him or her..but WHAT is a murkki ??

                              Comment

                              Working...
                              X